ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ZALEWIE
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Konkurs na stanowisko urzędnicze Podinspektora w Referacie Finansowym w Urzędzie Miejskim w Zalewie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-09-10 11:21:26 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Konkurs na stanowisko urzędnicze Podinspektora w Referacie Finansowym w Urzędzie Miejskim w Zalewie Burmistrz Zalewa na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r., poz. 1282) ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze Podinspektora w Referacie Finansowym w Urzędzie Miejskim w Zalewie. Adres: Urząd Miejski w Zalewie, 14-230 Zalewo, ul. Częstochowska 8 I. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy: 1. prowadzenie wymiaru podatków i opłat, 2. prowadzenie rejestru wymiarowego osób prawnych, 3. prowadzenie rejestru przypisów i odpisów, odroczeń, rozłożeń na raty i umorzeń osób prawnych, 4. aktualizowanie stanu gruntów z ewidencją gruntów przesyłanych przez geodezję – osoby prawne, 5. kompletowanie dokumentów w sprawach o stosowane ulg i zwolnień podatkowych – osoby prawne, 6. wydawanie zaświadczeń podatkowych oraz prowadzenie rejestru zaświadczeń – osoby prawne, 7. prowadzenie spraw dotyczących osób prawnych w zakresie: a) umorzeń zaległości podatkowych, odsetek za zwłokę lub opłaty prolongacyjnej, b) odroczeń terminów płatności podatku lub odroczeń zapłaty zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę, c) rozłożenia na raty zapłaty w podatku lub rozłożeń na raty zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę, 8. prowadzenie rachunkowości - księgowanie podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego, od środków transportowych, łącznego zobowiązania pieniężnego osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, 9. księgowanie i egzekwowanie opłat za wieczyste użytkowanie gruntów oraz pozostałych opłat lokalnych, 10. egzekucja należności podatkowych, w tym: a) wystawianie upomnień na zalegających podatników, b) wystawianie tytułów wykonawczych na zalegających podatników, c) zabezpieczanie hipoteczne zadłużeń podatkowych, 11. prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie rzetelności zgłaszania danych o przedmiocie opodatkowania, w tym prowadzenie kontroli terenowych podmiotów opodatkowanych podatkiem od nieruchomości – osoby prawne, 12. prowadzenie aktualizacji indywidualnych gospodarstw rolnych na potrzeby GUS, 13. opracowywanie projektów uchwał dotyczących podatków i opłat, 14. terminowe i zgodne z ewidencją księgową sporządzanie obowiązujących sprawozdań, przygotowywanie projektów decyzji w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie paliwa – osoby prawne, 15. rozliczanie wpływów z tytułu podatku rolnego – odpis na rzecz Warmińsko-Mazurskiej Izby Rolniczej, 16. dokonywanie okresowych analiz z wpływów podatkowych oraz opracowywanie materiałów w tym zakresie, 17. rozliczanie sołtysów z zebranych podatków oraz naliczanie wynagrodzeń z tego tytułu, instruowanie sołtysów o sposobie poboru w drodze inkasa zobowiązań pieniężnych. II. Wymagania niezbędne: 1. posiadanie obywatelstwa polskiego, 2. wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia lub administracja, 3. dwuletni staż pracy, 4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. nieposzlakowana opinia, 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku, 8. znajomość obsługi komputera i programów finansowo- księgowych, znajomość przepisów w zakresie wykonywanych obowiązków. III. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe – preferowane doświadczenie w administracji samorządowej na podobnym stanowisku, 2. predyspozycje osobowościowe – umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę, umiejętność planowania i organizacji pracy. IV. Wymagane dokumenty: 1. wypełniony kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania, 2. list motywacyjny, 3. curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 4. kopia lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje, 5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - do pobrania, 8. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, 9. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, obowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 1. stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Stanowisko pracy związane jest również z pracą w terenie i przemieszczaniem się po obszarze całej Gminy Zalewo, 2. praca w wymiarze 1 etatu – 40 godzin tygodniowo, 3. pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony, 4. szczegółowe prawa i obowiązki pracownika wynikają z art. 24 - 43 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 5. stanowisko pracy jest związane z współpracą z instytucjami i podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań. W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zalewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. VI. Przebieg postępowania w sprawie naboru: 1. ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze Podinspektora w Referacie Finansowym w Urzędzie Miejskim w Zalewie” w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zalewie, do skrzynki podawczej umieszczonej przy wejściu głównym do Urzędu Miejskiego w Zalewie lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Miejskiego, ul. Częstochowska 8, 14-230 Zalewo, w nieprzekraczalnym terminie do 21 września 2021r. do godz. 10.00 (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu z uchybieniem powyższego terminu nie będą rozpatrywane. 2. po upływie terminu do złożenia ofert pracy lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie upowszechniona na stronie Urzędu Miejskiego w Zalewie Biuletyn Informacji Publicznej – http://bip.zalewo.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Zalewie, 3. każdy z kandydatów ujęty na liście, o której mowa wyżej, zostanie powiadomiony o terminie postępowania kwalifikacyjnego odrębnym zawiadomieniem, 4. informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie http://bip.zalewo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Zalewie, po przeprowadzonym naborze. Zalewo, 10 września 2021r. Burmistrz Zalewa /-/ Marek Żyliński KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, s1 dalej RODO): 1. Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Zalewie, ul. Częstochowska 8, 14-230 Zalewo, e-mail: , numer telefonu 89 758 83 77. 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych e-mail: 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) i c) RODO oraz Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych i Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w celu wyłonienia spośród kandydatów na określone stanowisko osoby, która możliwie najdokładniej spełni oczekiwania jednostki. 4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 5. Dane osobowe osoby wybranej w ramach procedury naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Zalewo i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Zalewie. W pozostałych przypadkach dane nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym. 6. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole z naboru, będą przechowywane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej. 6.1 Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane w ciągu 7 dni po zakończeniu rekrutacji. 7. Posiada Pani/Pan prawo do  dostępu do treści swoich danych,  sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych,  prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. 8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne. 9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu. 10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. /-/ Administrator Danych Osobowych Zalewo, 10 września 2021r

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony