ˆ

Ekran rejestru zmian

Lista zmian

Zmiany z dnia: 2021-12-30

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
11:20:01 Edycja elementu załącznik do informacji Zarządzenie Nr 120-37/2021 Burmistrza Zalewa z dnia 30 grudnia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Procedury obsługi osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miejskim w Zalewie - zmiana źródła Nazwa elementu do którego przynależy: Koordynator do spraw dostępności Administrator Systemu
11:17:44 Upublicznienie elementu załącznik do informacji w sprawie wprowadzenia Procedury obsługi osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miejskim w Zalewie - Nazwa elementu do którego przynależy: Koordynator do spraw dostępności Administrator Systemu
11:17:39 Upublicznienie elementu załącznik do informacji Załącznik do Zarządzenia Nr 120-37/2021 Burmistrza Zalewa z dnia 30 grudnia 2021 r. Procedura obsługi osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miejskim w Zalewie - Nazwa elementu do którego przynależy: Koordynator do spraw dostępności Administrator Systemu

Zmiany z dnia: 2021-11-26

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
12:50:34 Edycja elementu załącznik do informacji Wniosek o zapewnienei dostępności - zmiana źródła Nazwa elementu do którego przynależy: Koordynator do spraw dostępności Administrator Systemu

Zmiany z dnia: 2021-11-09

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
13:30:54 Upublicznienie elementu załącznik do informacji Wniosek o zapewnienei dostępności - Nazwa elementu do którego przynależy: Koordynator do spraw dostępności Administrator Systemu
13:30:30 Upublicznienie elementu załącznik do informacji KLAUZULA INFORMACYJNA - Nazwa elementu do którego przynależy: Koordynator do spraw dostępności Administrator Systemu

Zmiany z dnia: 2021-07-06

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
14:42:38 Upublicznienie elementu załącznik do informacji Informacja Koordynatora do spraw dostępności - Nazwa elementu do którego przynależy: Koordynator do spraw dostępności Administrator Systemu

Zmiany z dnia: 2021-04-09

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
14:15:45 Upublicznienie elementu załącznik do informacji Raport o stanie dostepności - Placówka Wsparcia Dziennego SŁONECZKO w Zalewie - Nazwa elementu do którego przynależy: Koordynator do spraw dostępności Administrator Systemu
14:09:42 Upublicznienie elementu załącznik do informacji Raport o stanie dostępności - Urząd Miejski w Zalewie - Nazwa elementu do którego przynależy: Koordynator do spraw dostępności Administrator Systemu

Zmiany z dnia: 2021-03-31

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
12:57:03 Upublicznienie elementu załącznik do informacji Zarządzenie Nr 120-5/2021 Burmistrza Zalewa z dnia 3 marca 2021r. w sprawie dokonania zmian z treści Zarządzenia Nr 120-21/2020 Burmistrza Zalewa z dnia 18 sierpnia 2020r. w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności - Nazwa elementu do którego przynależy: Koordynator do spraw dostępności Administrator Systemu

Nawigacja między stronami listy informacji

« powrót do poprzedniej strony