Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościDrukuj informacjęSprawa: Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościSzczegóły informacji
Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości
Wydział: Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
Ogłoszono dnia: 2020-05-04 09:05:53
Termin załatwienia
Wydanie stosownego zawiadomienia następuje nie później niż w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku.
Miejsce załatwienia
Urząd Miejski w Zalewie
ul. Częstochowska 8
14-230 Zalewo
Sposób załatwienia
Zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości.
Dodatkowe informacje:
W przypadku braku wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni.
Miejsce odbioru
1. Dokument może być odebrany przez Wnioskodawcę:
- poprzez pocztę tradycyjną.
- osobiście w siedzibie urzędu.
Wymagane Dokumenty
1. Wypełniony wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości.
2. Dokument stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością.
3. Mapa sytuacyjna z naniesionymi granicami działek.
4. Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo potwierdzona kopia) wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.
Opłaty
Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa
w wysokości 17 PLN.
w wysokości 17 PLN.
Opłaty można uiścić w kasie Urzędu Miejskiego w Zalewie (godz. 800-1230) lub przelewem na konto bankowe PKO BP SA 35 1020 1752 0000 0202 0160 4875
Termin wniesienia opłaty: nie później niż w dniu składania wniosku.
Zwolnienie od opłaty:
Uwagi
Klauzula Informacyjna:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Zalewo w osobie Burmistrz Zalewa,
ul. Częstochowska 8, 14-230 Zalewie.
ul. Częstochowska 8, 14-230 Zalewie.
2.Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: Monika Taciak e-mail: iodo@zalewo.pl adres do korespondencji: Urząd Miejski w Zalewie, ul.Częstochowska 8, 14-230 Zalewo.
3. Dane zbierane są wyłącznie w celu rozpatrzenia wniosku o nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości oraz w celach archiwizacji.
4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom bądź kategoriom odbiorców: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych
w pkt.3 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych).
w pkt.3 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych).
7. Wszystkim osobom, których danych osobowe są przetwarzane przez Gminę Zalewo, przysługują odpowiednie prawa wynikające z RODO. W związku z tym przysługują Pani/Panu następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapominanym”);
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
- prawo do przenoszenia danych.
8. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Urząd Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego(Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym (Kodeks postępowania administracyjnego), wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa. Niepodanie przez Panią/Pana danych osobowych uniemożliwia wszczęcie i prowadzenie sprawy z Pani/Pana wniosku bądź uniemożliwi stronie zapewnienie czynnego udziału w postępowaniu administracyjnym zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego;
10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
Podstawa prawna:
Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, s.1, Dalej RODO)Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne
2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 roku w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresówZałączniki
Pobierz dane XMLSprawa: Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościDrukuj informacjęSprawa: Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Zalewie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-05-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Bobkowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-05-04 09:04:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-05-04 09:05:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-09-17 07:26:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1503 raz(y) |