Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej
Wydział: Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
Ogłoszono dnia: 2020-05-05 07:42:23
Termin załatwienia
Wydanie decyzji następuje nie później niż w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku. Wydanie decyzji następuje nie później niż w terminie do dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku – dotyczy spraw szczególnie skomplikowanych.
Miejsce załatwienia
Urząd Miesjki w Zalewie
ul. Częstochowska 8
14-230 Zalewo
Sposób załatwienia
Wydawana jest decyzja administracyjna lub uzgodnienie.
Dodatkowe informacje:
1. W przypadku braku kompletu dokumentów Wnioskodawca zostanie wezwany do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania.
2. Nie uzupełnienie braków w wyznaczonym terminie będzie skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpoznania.Miejsce odbioru
1.Dokument może być odebrany przez Wnioskodawcę:
- poprzez pocztę tradycyjną,
- osobiście w siedzibie urzędu.
2.O formie odbioru decyduje Wnioskodawca w formularzu wniosku.
Wymagane Dokumenty
1. Wniosek o uzgodnienie lokalizacji zjazdu.
2. Dwa egzemplarze mapy / projektu zagospodarowania terenu z oznaczeniem lokalizacji projektowanego zjazdu.
3. Kopia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do dysponowania nieruchomością.
4. Pełnomocnictwo – w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo potwierdzona kopia) wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej.Opłaty
1. Opłata skarbowa od wydania decyzji dotyczącej zgody na lokalizację zjazdu lub przebudowę zjazdu z drogi publicznej – wynosi 82,00 zł na podstawie części III ust. 44 pkt 2 w kol. 2 załącznika do ustawy o opłacie skarbowej.
2. Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zezwolenia.
3. Wystąpienie na podstawie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia (kopia pełnomocnictwa powinna być urzędowo poświadczona) – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) wynosi 17,00 zł zgodnie z załącznikiem do ustawy o opłacie skarbowej.
Zwolnienie od opłaty:
Nie podlega opłacie skarbowej zezwolenie w sprawach budownictwa mieszkaniowego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 2) do ustawy o opłacie skarbowej oraz uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi wewnętrznej.Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do SKO w Elblągu w terminie 14 dni od daty doręczenia. Odwołanie należy złożyć za pośrednictwem Burmistrza Zalewa.
Uwagi
Klauzula Informacyjna:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Zalewo w osobie Burmistrz Zalewa,
ul. Częstochowska 8, 14-230 Zalewie.
ul. Częstochowska 8, 14-230 Zalewie.
2.Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: Monika Taciak e-mail: iodo@zalewo.pl adres do korespondencji: Urząd Miejski w Zalewie, ul.Częstochowska 8, 14-230 Zalewo.
3. Dane zbierane są wyłącznie w celu rozpatrzenia wniosku o uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej oraz w celach archiwizacji.
4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom bądź kategoriom odbiorców: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych
w pkt.3 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych).
w pkt.3 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych).
7. Wszystkim osobom, których danych osobowe są przetwarzane przez Gminę Zalewo, przysługują odpowiednie prawa wynikające z RODO. W związku z tym przysługują Pani/Panu następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapominanym”);
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
- prawo do przenoszenia danych.
8. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Urząd Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego(Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym (Kodeks postępowania administracyjnego), wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa. Niepodanie przez Panią/Pana danych osobowych uniemożliwia wszczęcie i prowadzenie sprawy z Pani/Pana wniosku bądź uniemożliwi stronie zapewnienie czynnego udziału w postępowaniu administracyjnym zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego;
10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
Podstawa prawna:
Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, s.1, Dalej RODO)
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Zalewie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-05-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rafał Konicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-05-05 07:39:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-05-05 07:42:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-09-17 07:28:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1570 raz(y) |