ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ZALEWIE
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnejDrukuj informacjęSprawa: Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej

Szczegóły informacji

Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej

Wydział: Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym

Ogłoszono dnia: 2020-05-05 07:42:23

Termin załatwienia

Wydanie decyzji następuje nie później niż w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku. Wydanie decyzji następuje nie później niż w terminie do dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku – dotyczy spraw szczególnie skomplikowanych.

Miejsce załatwienia

Urząd Miesjki w Zalewie
ul. Częstochowska 8
14-230 Zalewo

Sposób załatwienia

Wydawana jest decyzja administracyjna lub uzgodnienie.
 
Dodatkowe informacje:
1. W przypadku braku kompletu dokumentów Wnioskodawca zostanie wezwany do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania.
2. Nie uzupełnienie braków w wyznaczonym terminie będzie skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpoznania.

Miejsce odbioru

1.Dokument może być odebrany przez Wnioskodawcę:
  • poprzez pocztę tradycyjną,
  • osobiście w siedzibie urzędu.
2.O formie odbioru decyduje Wnioskodawca w formularzu wniosku.

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek o uzgodnienie lokalizacji zjazdu.
2. Dwa egzemplarze mapy / projektu zagospodarowania terenu z oznaczeniem lokalizacji projektowanego zjazdu.
3. Kopia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do dysponowania nieruchomością.
4. Pełnomocnictwo – w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo potwierdzona kopia) wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej.

Opłaty

1. Opłata skarbowa od wydania decyzji dotyczącej zgody na lokalizację zjazdu lub przebudowę zjazdu z drogi publicznej – wynosi 82,00 zł na podstawie części III ust. 44 pkt 2 w kol. 2 załącznika do ustawy o opłacie skarbowej.
2. Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zezwolenia.
3. Wystąpienie na podstawie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia (kopia pełnomocnictwa powinna być urzędowo poświadczona) – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) wynosi 17,00 zł zgodnie z załącznikiem do ustawy o opłacie skarbowej.
 
Zwolnienie od opłaty:
Nie podlega opłacie skarbowej zezwolenie w sprawach budownictwa mieszkaniowego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 2) do ustawy o opłacie skarbowej oraz uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi wewnętrznej.

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do SKO w Elblągu w terminie 14 dni od daty doręczenia. Odwołanie należy złożyć za pośrednictwem Burmistrza Zalewa.

Uwagi

Klauzula Informacyjna:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Zalewo w osobie Burmistrz Zalewa,
ul. Częstochowska 8, 14-230 Zalewie.
2.Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: Monika Taciak e-mail: iodo@zalewo.pl adres do korespondencji: Urząd Miejski w Zalewie, ul.Częstochowska 8, 14-230 Zalewo.
3. Dane zbierane są wyłącznie w celu rozpatrzenia wniosku o uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej oraz w celach archiwizacji.
4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom bądź kategoriom odbiorców: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych
w pkt.3 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych).
7. Wszystkim osobom, których danych osobowe są przetwarzane przez Gminę Zalewo, przysługują odpowiednie prawa wynikające z RODO. W związku z tym przysługują Pani/Panu następujące prawa:
  • prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
  • prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapominanym”);
  • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
  • prawo do przenoszenia danych.
8. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Urząd Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego(Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym (Kodeks postępowania administracyjnego), wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa. Niepodanie przez Panią/Pana danych osobowych uniemożliwia wszczęcie i prowadzenie sprawy z Pani/Pana wniosku bądź uniemożliwi stronie zapewnienie czynnego udziału w postępowaniu administracyjnym zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego;
10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
 
Podstawa prawna:
Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, s.1, Dalej RODO)

Podstawa prawna

  •  Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
  •  Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Zalewie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-05-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Konicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-05-05 07:39:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-05-05 07:42:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-17 07:28:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1566 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony